Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Cuijk? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-8602.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Smidstraat 30
Cuijk 5431 BH
Route

Patiëntervaringen

3011 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Fijne behandeling door Amy

Heel fijn

Afspraken gemakkelijk geregeld, persoonlijke benadering, deskundige zorg

Afspraken gemakkelijk geregeld, persoonlijke benadering, deskundige zorg. Handige samenwerking in de afspraak met de mondhygieniste en tandarts.

Zonder angst

Ik ben nu een aantal keren geweest, en ondanks dat ik liever niet ga, doe ik het toch omdat mijn angst voor een groot gedeelte is weggenomen. Dit alles door de benadering van zowel Amy als Romy

geweldig geholpen

luisterd oor. goed geholpen.

hele fijne tandarts!

hoewel ik er niet graag kom. Is Freek echt een hele goede en kundige tandarts! Legt alles duidelijk uit en geeft advies. Ook de assistentes zijn altijd vriendelijk. Over de andere tandartsen kan ik niks zeggen, want ik ga alleen naar Freek.

Aandacht voor de patient!

Duidelijke uitleg voor de mogelijkheden en ze nam de tijd!

Zeer tevreden.

Over mijn tandarts Romy en mijn mondhygïeniste Sigrid ben ik zeer tevreden. Ik krijg altijd goede uitleg en ze zijn altijd erg vriendelijk. Met lange behandelingen vragen beiden altijd of het nog gaat. Erg prettig.

Oke

Alles was oke

Behandeling is prima verlopen.

De behandeling bij mondhygiënisten en tandarts zijn goed verlopen.

Prima

Heel empathisch en lief.

Zeer tevreden

Behandelplan verllopt naat grootte tevredenheid.

Correct ontvangen en kundige zorg

Al verscheidene jaren goede behandeling,duidelijk in afspraken

Voelt goed.

Goede uitleg voor en tijdens de behandeling.

Altijd deskundig

Altijd deskundig

Open houding en professioneel geholpen

Leuk contact en oprecht. Goede uitleg n.a.v. controle.

Zeer kundig.

Ik heb in mei door hele heftige kiespijn een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan. De tandarts heeft mij geruststellend en fijn geholpen. De behandeling duurde 1 uur, respect voor de kundigheid waardoor ik van de pijn ben afgekomen. Daarna heb ik nog een nabehandeling gehad, ondanks dat zo'n behandeling best heftig is, ben ik weer geruststellend en fijn geholpen.

Ik ben echt tevreden

Ik krijg goed advies voor verzorging voor mijn gebit

Duidelijke uitleg en hele vriendelijke arts

Mijn ervaring is dat ik nu heel duidelijk weet wat ik heb en wat de handeling inhoud . En wat de doeken zijn . Ook het contact met mijn arts is heel fijn viel me op me gemak en dat is heel belangrijk .

Ik ben goed geholpen

Heel goed

Snelle reparatie van mijn prothese

Vriendelijk

Viel mee

Na een heel traject, gister de laatste kiezen verwijden door Freek. Die dit zeer professioneel en geruststellend deed.

Fijn geholpen, begripvolle tandarts

Door een val met de fiets waren er stukjes tand afgebroken. Ze heeft de tanden meteen hersteld en foto’s gemaakt om te kijken of er een stukje tand in mijn lip zat. Ze is een fijne tandarts die meedenkt in oplossingen.

prettige behandeling

prettige behandeling met goede uitleg

Fijn geholpen

Gied geholpen en heel fijn dat hij elke keer zei wat hij ging doen